AC
Brand
Facultatea de Automatică și Calculatoare face parte din cadrul Universității de Vest Timișoara. O facultate cu tradiție în Timișoara care pregătește studenți în domeniul IT și automatică începând cu anul 1966.
Programe
Adobe Illustrator
Adobe XD
Adobe Photoshop
Logo-ul trebuia să exprime tradiție, seriozitate, încredere și să prezinte un aspect prietenos, având în vedere că se adresa în mare parte publicului tânăr care dorea să urmeze cursurile acestei facultăți.
Culorile trebuiau să funcționeze bine cu logo-ul Universității de Vest, cele două logo-uri funcționând împreună frecvent.
Având în vedere că numele este foarte lung, logo-ul poate funcționa și cu denumirea de AC, utilizată în mod obișnuit în cadrul facultății.
Procesul
Obținerea informațiilor
La începutul discuțiilor, am pregătit un chestionar de brand pe care clientul a trebuit să-l completeze. Acesta are menirea să ne ajute să înțelegem mai bine viziunea clientului și cerințele de pe piață.
Studiu de piață
Prin intermediul chestionarului, am obținut o listă de competitori din domeniu, după care am efectuat o investigație online pentru a înțelege mai bine cu ce ne confruntăm.
Schițe
Schițele sunt o bază bună de discuție pentru a alinia viziunea noastră cu cea a clientului.
Variante vectoriale și finale
După aprobarea schițelor, am trecut la implementarea variantelor digitale, variante care se apropie mai bine de o variantă online finală.
Aprobare
După prezentare și modificări, am ajuns la varianta finală. Clientul a primit fișiere vectoriale și raster pentru a putea folosi sau transmite mai departe noul logo colaboratorilor săi.
Schițe și variante vectoriale.
În procesul de creație ne-am jucat cu următoarele cuvinte: joacă, viziune, transmitere de informații, dinamică, direcții, cod, minimal, automatizare și inginerie.
Varianta finală
Logo-ul final este compus din cele două inițiale ale cuvintelor Automatica și Calculatoare.
A-ul este menit să sublinieze / “slash”, un element des folosit în limbajele de programare, iar C-ul este stilizat pentru a da ideea de dinamism și joacă.
Liniile și punctul care fac legătura între cele două elemente sunt linii de cod stilizate care au menirea să ofere dinamism și comunicare.
Pentru culori am ales portocaliu, bleumarin închis și alb.
Fontul ales este unul prietenos si modern.
Implementare Brand
Folosindu-ne de inițialele din iconă, putem crea elemente vizuale cu accente de culoare în fundal. Astfel, avem consistență în promovarea brand-ului și un aspect dinamic și jovial.
Nu ai Brand?
Trimite-ne un email cu cerințele tale și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.