Dialog Data
Brand / Branding
Dialog Data este o companie care oferă servicii în domeniul IT. În acest caz, ne-am ocupat de realizarea unui rebrand care să fie în ton cu timpurile noastre și care să exprime mai bine identitatea companiei.
Programe
Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
Adobe XD
Categorii
Brand / Branding
Brief-ul urmărea realizarea unui rebrand care să transmită mai bine valorile și serviciile companiei, începând de la logo și până la website și social media. Noul brand trebuia să transmită actualitate, comunicare – dialog, conectivitate și tehnologie online.
Logo-ul trebuie să fie unul care să reziste în timp, să ofere încredere în serviciile și valorile companiei. De asemenea, el trebuie să atragă și generațiile mai tinere, un aspect important al companiei în dezvoltarea de noi talente în domeniul IT.
Procesul
Moodboard
În acest pas, am creat un panou cu diferite imagini și logo-uri pentru a ne alinia viziunea cu cea a clientului.
Schite
În procesul de design thinking, am legat cuvintele cheie ale cerințelor, nume și termeni asociati pentru a naviga mai bine prin provocările proiectului.
Variante
În acest pas am prezentat mai multe variante clientului împreună cu variații de font și poziționări.
Identitate vizuala
Am prezentat clientului și imagini cu integrarea logo-ului în diferite medii, cum ar fi web, social media, overlay imagini, cărți de vizită și tricouri, pentru a obține o viziune de ansamblu.
Variante
Pornind de la ideile principale, am început schițarea principalelor variante. În procesul de design thinking, ne-am jucat cu următoarele elemente într-o imagine vizuală:
Mesaje – mesaje online, text, comunicare, structura mesaje
Date – selectie text, technologie, programare, informatii online
Varianta finala
Logo-ul este structurat în 3 elemente care împreună reprezintă un mesaj stilizat.
Cele două cuvinte se combină într-un spațiu care creează dinamism și tranziție.
Simbol
Elementul de la începutul logo-ului sugerează ideea de mesaj – un element conceput pentru a susține dialogul – punctul de plecare al comunicării. Culoarea aleasă este concepută pentru a reprezenta prospețimea. Poate fi asociată cu Telekom, o marcă puternică de telecomunicații.
Conectivitate
Forme diferite ducând la schimbare. Având cele două cuvinte Dialog și Date în cele două forme devin, fără a spune, comunicarea. Acestea pot fi promovate ca o caracteristică de prezentare generală în viitor.
Implementare Brand
În procesul de implementare a noului brand am folosit elementele din logo care ne conferă unitate menținând ideea de comunicare constantă.
Folosindu-ne de chenarele din logo, le-am integrat în mesajele importante care fac trimitere la dialog.
Dialog Data este un exemplu de implementare completă.
Print: coală cu antet, facturi, caiet de note, plicuri, pixuri, cărți de vizită, imprimare căni personalizate, personalizare tricouri, personalizare hanorace, personalizare rucsaci și genți. Integrarea brand-ului în materialele web și social media.
Online intern: anunțuri de job, semnături email, facturi personalizate, prezentări PowerPoint.
Online: website în variantele web și mobil.
Social media: Google Business, Instagram și Facebook.
Alte lucrări de brand
Nu ai Brand?
Trimite-ne un email cu cerințele tale și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.