Carpathian Studio
Brand / Branding
Carpathian Studio este un brand care oferă servicii în domeniul Foto/Video. În acest caz, ne-am ocupat de realizarea logo-ului și de identitatea vizuală.
Programe
Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
Categorii
Brand
Brief-ul urmărea obținerea unui logo care să transmită serviciile principale clienților săi. Numele Carpathian Studio a fost ales de client, iar logo-ul trebuia să fie unul îndrăzneț și elegant, nu își dorea o clasică semnătură de fotograf.
O altă cerință a clientului în acest proces a fost ca logo-ul să fie întotdeauna afișat pe un fundal închis.
Procesul
Studiu de piata
Am realizat un studiu de piata al principalilor competitori din domeniul Foto / video local, national si international.
Moodboard
În acest pas, am creat un panou cu diferite imagini și logo-uri pentru a ne alinia viziunea cu cea a clientului.
Schite
În procesul de design thinking, am legat cuvintele cheie ale cerințelor, nume și termeni asociati pentru a naviga mai bine prin provocările proiectului.
Variante
În acest pas am prezentat mai multe variante clientului împreună cu variații de font și poziționări.
Testare focus grup
În acest caz, am organizat un focus grup cu oameni din mai multe domenii cărora le-am prezentat variantele convenite cu clientul. Acest exercițiu este recomandat pentru a testa percepția publicului și pentru a obține un feedback obiectiv.
Identitate vizuala de baza
Am prezentat clientului și imagini cu integrarea logo-ului în diferite medii, cum ar fi web, social media, overlay imagini, cărți de vizită și tricouri, pentru a obține o viziune de ansamblu.
Schite si variante
Pornind de la ideile principale, am început schițarea principalelor variante. În procesul de design thinking, ne-am jucat cu următoarele elemente într-o imagine vizuală:
Carpați – munți, urs, brazi, natură;
Camera foto / video – lentilă foto, diafragmă, aparat foto, poză, film.
Varianta finala
Luând în considerare feedback-ul primit din cadrul focus grupului, împreună cu clientul am convenit la varianta finală. Considerăm că această variantă transmite cel mai bine vizual cerințele clientului și susținerea numelui în viitoarele promovări.
În compoziția icoanei se regăsesc următoarele elemente: diafragma, brazi, munți, soare/lună plină. În centrul diafragmei regăsim cercul de focus, care împreună cu muntele creează ideea de imagine atât de cunoscută în mediul online (munți cu soare). Pentru a susține și ideea de studio, O-ul din acest cuvânt este înlocuit cu cercul roșu atât de cunoscut pentru Video Recording, adăugând astfel și un accent de culoare.
Logo-ul poate fi afișat în plan vertical sau orizontal în funcție de nevoile clientului.
Linii de Brand
În acest caz, am pregătit pentru client liniile generale ale brandului, care includ toate elementele cheie, cum ar fi: culorile pentru web și print, situațiile în care brandul este afișat corect sau nu, fonturile și modul de afișare a brandului pe diferite materiale.
Implementarea
brand-ului
Procesul de lansare și aplicare a noii identități atât în mediul online, cât și în cel offline.
Prin transparența din lentilă, icon-ul se integrează perfect în imagine, punând în evidență muntele și soarele, formând un C stilizat, în spiritul Carpathian.
Clientul porneste la drum cu logo-ul integrat pe cartile de vizita, pe tricouri si optiuni in afisarea online. Un branding simplu, dar puternic pentru a ieși în evidență!
Ai nevoie de un Brand?
Trimite-ne un email cu cerințele tale și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.