Pixel Touch logo
a

Carpathian Studio

Brand / Branding

Carpathian Studio este un brand care oferă servicii în domeniul Foto/Video. În acest caz, ne-am ocupat de realizarea logo-ului și de identitatea vizuală.

Programe

Adobe Photoshop
Adobe Illustrator

Categorii

Brand

Dental-point-pagini

Brief-ul urmărea obținerea unui logo care să transmită serviciile principale clienților săi. Numele Carpathian Studio a fost ales de client, iar logo-ul trebuia să fie unul îndrăzneț și elegant, nu își dorea o clasică semnătură de fotograf.

O altă cerință a clientului în acest proces a fost ca logo-ul să fie întotdeauna afișat pe un fundal închis.

Procesul

Studiu de piata

Am realizat un studiu de piata al principalilor competitori din domeniul Foto / video local, national si international.

Moodboard

În acest pas, am creat un panou cu diferite imagini și logo-uri pentru a ne alinia viziunea cu cea a clientului.

Schite

În procesul de design thinking, am legat cuvintele cheie ale cerințelor, nume și termeni asociati pentru a naviga mai bine prin provocările proiectului.

Variante

În acest pas am prezentat mai multe variante clientului împreună cu variații de font și poziționări.

Testare focus grup

În acest caz, am organizat un focus grup cu oameni din mai multe domenii cărora le-am prezentat variantele convenite cu clientul. Acest exercițiu este recomandat pentru a testa percepția publicului și pentru a obține un feedback obiectiv.

Identitate vizuala de baza

Am prezentat clientului și imagini cu integrarea logo-ului în diferite medii, cum ar fi web, social media, overlay imagini, cărți de vizită și tricouri, pentru a obține o viziune de ansamblu.

Schite si variante

Pornind de la ideile principale, am început schițarea principalelor variante. În procesul de design thinking, ne-am jucat cu următoarele elemente într-o imagine vizuală:

Carpați – munți, urs, brazi, natură;

Camera foto / video – lentilă foto, diafragmă, aparat foto, poză, film.

Varianta finala

Luând în considerare feedback-ul primit din cadrul focus grupului, împreună cu clientul am convenit la varianta finală. Considerăm că această variantă transmite cel mai bine vizual cerințele clientului și susținerea numelui în viitoarele promovări.

În compoziția icoanei se regăsesc următoarele elemente: diafragma, brazi, munți, soare/lună plină. În centrul diafragmei regăsim cercul de focus, care împreună cu muntele creează ideea de imagine atât de cunoscută în mediul online (munți cu soare). Pentru a susține și ideea de studio, O-ul din acest cuvânt este înlocuit cu cercul roșu atât de cunoscut pentru Video Recording, adăugând astfel și un accent de culoare.

Logo-ul poate fi afișat în plan vertical sau orizontal în funcție de nevoile clientului.

Clear space
Carpathian Studio - Pozitiv / Negativ

Linii de Brand

În acest caz, am pregătit pentru client liniile generale ale brandului, care includ toate elementele cheie, cum ar fi: culorile pentru web și print, situațiile în care brandul este afișat corect sau nu, fonturile și modul de afișare a brandului pe diferite materiale.

Implementarea

brand-ului

Procesul de lansare și aplicare a noii identități atât în mediul online, cât și în cel offline.

Prin transparența din lentilă, icon-ul se integrează perfect în imagine, punând în evidență muntele și soarele, formând un C stilizat, în spiritul Carpathian.

Tricouri Carpathian-Studio

Clientul porneste la drum cu logo-ul integrat pe cartile de vizita, pe tricouri si optiuni in afisarea online. Un branding simplu, dar puternic pentru a ieși în evidență!

Ai nevoie de un Brand?

Trimite-ne un email cu cerințele tale și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

Alte lucrări de brand